Marketing en Prospectie

Meer weten?

Een nieuwe vestiging openen? Je klanten beter bedienen? De mobiliteitsknoop ontwarren? Heldere geo-informatie geeft je organisatie vleugels.

Onze antwoorden op uitdagingen voor Marketing en Prospectie

Marketing en Prospectie

Je klanten beter leren kennen

De sleutel tot betere marketing, conversies en dienstverlening is een nauwkeurige klanten(geo)segmentatie:

- Je ontdekt wie jouw klanten zijn en wat hen typeert.

- Je brengt de verschillen tussen klantengroepen in kaart.

- Je vindt de gelijkenissen tussen nieuwe en  bestaande klanten.

- Je ontdekt waar er extra potentieel zit.

Data kunnen je veel vertellen, maar het is vooral in de slimme combinatie van verschillende datasets dat er opportuniteiten liggen.

Je kan bijvoorbeeld de gebouw- en perceelkenmerken van Belmap koppelen aan de 15 consumentenprofielen van GeoType en je eigen data uit jouw business intelligence-systemen. Zo krijg je inzicht in wie je huidige klanten zijn en waar potentiële nieuwe klanten zich bevinden.

Onze experten helpen je die nieuwe inzichten verzamelen.

Klanten aan het woord
Hoe een Belgische modeketen haar winkelnetwerk versterkt dankzij diepgaande inzichten in het klantprofiel.
Bekijk ons webinar over sterkere klantenrelaties dankzij geosegmentatie.
Slim prospecteren dankzij haarfijne perceelinformatie.

Producten en diensten
GeoType: de Belgsche consument in 15 heldere profielen

Marketing en Prospectie

Je potentiële klanten beter bereiken

Eens je dankzij klantensegmentatie of informatie op gebouwniveau weet wie je potentiële klanten zijn, kan je deze koppelen aan de meest accurate adresinformatie in Belmap. Zo heb je alle informatie in de hand om je potentiële klant via verschillende kanalen te benaderen.


Klanten aan het woord 
Slim prospecteren dankzij haarfijne perceelinformatie.

Producten en diensten
Belmap marketing and prospection

Marketing en Prospectie

Je ideale netwerk uittekenen

Locatie. Locatie. Locatie … het is een doorslaggevende factor als je succesvol en efficiënt je doelgroep wil bereiken. Toch blijft het uittekenen van een ideaal netwerk een moeilijke uitdaging voor heel wat organisaties.

Als expert in location intelligence, artificiële intelligentie, geodata en GeoICT ontwikkelden we een unieke methodiek die nieuwe en bestaande databronnen op een innovatieve manier combineert. Zo krijg je heldere inzichten in je verkoop-, distributie-, logistiek, eV-charging of gezondheidsnetwerk.

Klanten aan het woord
Belgische modeketen versterkt haar winkelnetwerk dankzij diepgaande inzichten in het klantprofiel.
BD Media optimaliseert huis-aan-huisbedeling met kaartapplicatie

Contacteer ons

Alle velden zijn verplicht

Uw gegevens zijn succesvol doorgestuurd.

Error!

GIM respecteert je privacy. We verzamelen je gegevens om je aanvraag te verwerken. Ook kunnen we je mogelijk op de hoogte houden van producten of diensten van GIM. In geen geval bezorgen we je gegevens aan andere organisaties. Je kunt steeds je gegevens inkijken en je verzetten tegen het verwerken ervan.  Raadpleeg het privacy-beleid van GIM  voor meer informatie.

  • Jouw contactpersoon

    Véronique De Laet

    Véronique De Laet

    Head of Innovation

    +32 16 40 30 39 +32 16 40 30 39

    Service Desk

    Al klant? GIM helpt je verder.

    Klantendienst

    Geïnteresseerd in wat we doen?

    Laat het ons weten