GIM Service Desk: voor al uw vragen en ondersteuning op maat

Al klant? Contacteer onze Service Desk voor al uw vragen over de producten of voor specifieke ondersteuning.

Waarvoor u bij onze Service Desk terecht kan:

  • hulp bij het gebruik van onze geoproducten;
  • problemen melden;
  • vragen over uw factuur of bestelling;
  • een Service Palet-overeenkomst afsluiten:
    Via Service Palet biedt GIM u flexibele ondersteuning op regelmatige basis en over een langere periode. U bepaalt zelf het budget en de aanpak, van telefonische support tot persoonlijke begeleiding bij u op kantoor.
Service Desk

Al klant? Vul hier uw vraag in voor de Service Desk of bel ons op werkdagen tussen 8u30 en 17u.

Alle velden zijn verplicht

Uw gegevens zijn succesvol doorgestuurd.

Error!

GIM respecteert je privacy. We verzamelen je gegevens om je aanvraag te verwerken. Ook kunnen we je mogelijk op de hoogte houden van producten of diensten van GIM. In geen geval bezorgen we je gegevens aan andere organisaties. Je kunt steeds je gegevens inkijken en je verzetten tegen het verwerken ervan.  Raadpleeg het privacy-beleid van GIM  voor meer informatie.

  • Uw contactpersoon

    Service Desk

    GIM Service Desk

    016 387 581 Telefoonnummer