Optimaliseer uw verkoop- en marketingactiviteiten, maximaliseer uw ROI en plan efficiënt uw campagnes met geografische inzichten op maat van uw salesequipe.
of laat u inspireren door realisaties voor onze klanten
Door uw klantenbestand en bedrijfsgegevens uit ‘Business Intelligence’-systemen te verrijken met geografische data, komt u tot socio-demografische inzichten voor uw marketing- en salesteams. En door die ruimtelijke informatie ook grafisch weer te geven, ontdekt u nog makkelijker relevante patronen, trends en verbanden.
Hoe kunt u de prestaties van uw saleskanalen verbeteren? Welke gebieden hebben veel potentieel voor uw distributie- of verkooppunt? Waar breidt u uw distributienetwerk het best uit en waar perkt u het beter in? Hoe zorgt u ervoor dat uw distributeurs optimaal verspreid liggen? Aan de hand van de slimme geografische analyses van GIM bepaalt u makkelijk de meest efficiënte aanpak voor uw organisatie.
Om de ROI van uw media- en marketingcampagnes naar nieuwe hoogtes te tillen, wilt u weten waar uw klanten of andere doelgroepen het sterkst vertegenwoordigd zijn. GIM ondersteunt u daarbij met slimme geo-analyses. Zo heeft u alle nodige inzichten om communicatiekanalen te kiezen die perfect zijn afgestemd op de noden van uw doelgroep.
Zijn uw salesactiviteiten georganiseerd volgens verschillende verkoopdistricten? Dan wilt u uiteraard gedetailleerde inzichten in de geografische spreiding van uw klantenbestand en salesresultaten.
Aan de hand van geo-analyses biedt GIM u alle info die u nodig heeft om uw salesequipe nog beter te laten presteren en uw salesregio’s optimaal te verdelen over uw vertegenwoordigers. Een voorbeeld? Lees hoe GIM het distributienetwerk van Ferrero haarscherp analyseerde.
Uw gegevens zijn succesvol doorgestuurd.
Error!
Al klant? GIM helpt u verder.
Klantendienst