GIM helpt retailers om de perfecte spreiding van hun winkelnetwerk uit te tekenen en de beste locatie voor hun verkooppunten te kiezen.
Onze antwoorden op uitdagingen voor Retail

De prestaties van uw verkoopnetwerk optimaliseren en het ideale verkooppunt vinden
Welke potentiële winkellocatie zal het grootste aantal klanten aantrekken? GIM analyseert geodata om deze prangende vraag omtrent jouw verkoopnetwerk te beantwoorden.
We brengen het marktpotentieel en de prestaties van (potentiële) verkooppunten nauwgezet in kaart. En dat voor de meest specifieke sectoren. Zo kan je de geografische spreiding van je verkoopnetwerk optimaliseren en weet jemeteen waar je je POS-activiteiten moet stopzetten of uitbreiden. Lees bijvoorbeeld meer over hoe GIM de optimale locatie voor apotheken berekent.

Locatiegerichte mediacampagnes efficiënt plannen
Om de ROI van je media- en marketingcampagnes naar nieuwe hoogtes te tillen, heb je nood aan een veelheid aan geografische informatie: van de distributiegebieden met de grootste concentratie potentiële klanten tot het communicatiegedrag van uw doelgroepen binnen een bepaalde regio.
Aan de hand van geo-analyses ondersteunt GIM je bij het kiezen van onder meer de geknipte communicatiekanalen voor je campagne.
Contacteer ons
Uw gegevens zijn succesvol doorgestuurd.
Error!
Jouw contactpersoon

Véronique De Laet
+32 16 40 30 39 +32 16 40 30 39
Service Desk
Al klant? GIM helpt je verder.
Klantendienst