GIM helpt retailers om de perfecte spreiding van hun winkelnetwerk uit te tekenen en de beste locatie voor hun verkooppunten te kiezen.
Welke potentiële winkellocatie zal het grootste aantal klanten aantrekken? GIM analyseert geodata om deze prangende vraag omtrent jouw verkoopnetwerk te beantwoorden.
We brengen het marktpotentieel en de prestaties van (potentiële) verkooppunten nauwgezet in kaart. En dat voor de meest specifieke sectoren. Zo kan je de geografische spreiding van je verkoopnetwerk optimaliseren en weet jemeteen waar je je POS-activiteiten moet stopzetten of uitbreiden. Lees bijvoorbeeld meer over hoe GIM de optimale locatie voor apotheken berekent.
Om de ROI van je media- en marketingcampagnes naar nieuwe hoogtes te tillen, heb je nood aan een veelheid aan geografische informatie: van de distributiegebieden met de grootste concentratie potentiële klanten tot het communicatiegedrag van uw doelgroepen binnen een bepaalde regio.
Aan de hand van geo-analyses ondersteunt GIM je bij het kiezen van onder meer de geknipte communicatiekanalen voor je campagne.
Uw gegevens zijn succesvol doorgestuurd.
Error!
+32 (0) 16 40 30 39 +32 (0) 16 40 30 39
Al klant? GIM helpt je verder.
Klantendienst