Bepaal de commerciële sterkte van uw winkels

GIM helpt u de commerciële sterkte van (mogelijke) verkooppunten te bepalen. Aan de hand van geodata en -analyse komt u tot antwoorden op vragen als:

  • Hoeveel potentiële klanten wonen in de omgeving rond de (potentiële) locatie?
  • Hoe verloopt het autoverkeer of openbaar vervoer er?
  • Welke socio-demografische elementen (leeftijd, inkomen, gezinstypes) kenmerken de locatieomgeving?
  • Hoe sterk staat de concurrentie er?

Uitgebreide rapportering

GIM levert analyses voor locatieplanning in veel vormen aan:

  • een gedetailleerde lijst die het verkooppotentieel van mogelijke shoplocaties vergelijkt;
  • een benchmark van de plaatselijke concurrentie of de hele sector;
  • uitgebreide rapportering met gedetailleerde kaarten van de lokale omgeving (inclusief relevante routes, specifieke sites, communicatielijnen enzovoort).

Wat locatieplanning voor uw onderneming kan betekenen? Stel ons de vraag, volledig vrijblijvend.

contact NL

Deze pagina delen:

Meer weten over De beste locaties voor uw winkelnetwerk vinden?

Alle velden zijn verplicht

Uw gegevens zijn succesvol doorgestuurd.

Error!

GIM respecteert je privacy. We verzamelen je gegevens om je aanvraag te verwerken. Ook kunnen we je mogelijk op de hoogte houden van producten of diensten van GIM. In geen geval bezorgen we je gegevens aan andere organisaties. Je kunt steeds je gegevens inkijken en je verzetten tegen het verwerken ervan.  Raadpleeg het privacy-beleid van GIM  voor meer informatie.

  • Service Desk

    Al klant? GIM helpt u verder.

    Klantendienst